I.Boice | Iranian Boice Community


برنامه رانینگ من که چند روز پیش تیزرشو گذاشته بودم

زیرنویس انگلیسیش امروز منتشر شد که من براتون آماده کردم

همونطور که توی پست تیزر اشاره کردم این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های کره و بویس هاست

از دست ندینش

Running Man Ep 242 UploadBoy UploadBaz
720p 1.4GB Download Download
360p 470MB Download Download

نظرات شما عزیزان:

پوران
ساعت15:48---26 فروردين 1394
محمد برادر یخورده عکس این پستت رو کوچیکتر کن! قاب وبلاگ رو بهم زده
پاسخ: چشم :D


eli
ساعت13:40---26 فروردين 1394
ببینم بچه ها این دخترا چجوری فیلماشونو فرستادن ما نمیتونیم بفرستیم آیا؟؟؟؟
پاسخ: از طریق صفحه توییتر و فیسبوکشون و سایت sbs ویدئوتون رو میتونید ارسال کنید :)


لاله
ساعت16:23---25 فروردين 1394
ممنون دستت دردنکنه
پاسخ: خواهش میکنم :)


آرامیس
ساعت15:04---25 فروردين 1394
هر کی این رانینگ من رو نبینه من میدونم و اون! .اگه بعضی وقتا حوصله نداشتین یا نت نداشتین و خیلی برنامه ها رو ندیدید عیبی نداره ولی این یکی رو باید ببینید خصوصا حوضچه گلش رو!
پاسخ: عالی بود حوضچه گل ، مفیدترین قسمت یونگ هم بود :)) این جونگ کوک عجب غولیه :D ولی خوب حالشو گرفت یونگ :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: سه شنبه 25 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com